maalesef sözün bittiği yerdeyiz. istedikleri kadar milli gelir 10.000$ oldu, satın alma gücü paritesi şuraya yükseldi desinler. büyükşehirlerde en az 20-25K kira ödüyor insanlar küçük yerlerde 10-15K olabilir. yani insanlar kiraya çalışıyor. eskiden faiz lobisi diyorlardı şimdi maaşlar kira lobisinin cebine gidiyor. geriye birşey kalırsa da gıda ve faturalara.. konut sorunu çözülmeden bu kısır döngüden çıkış olmaz.