Mesela ben grafik tasarımcıyım. Bir logo tasarımı yapana kadar elimin, gözümün, beynimin ne kadar yorulduğunu meslektaşlarım çok iyi bilir.
Forumda "Ufak bir tasarım yaptırılacaktır." konuları görmek beni ciddi manada üzüyor.
Tamam paranız az olabilir, düşük fiyat almak istiyor olabilirsiniz ama böyle küçümseyici tabirler emeğe saygısızlık oluyor.
Forumda "Ufak bir, basit bir" tarzı işi küçümseyici tabirler yasaklansa, bu tabirlerle konu açana 1 gün ban uygulansa forum geneli emeğe saygı çok daha iyi bir noktaya gelmez mi?

