Bence pek doğru değil, basit yerine kapsamlı, zor bir iş yazsa kimse rahatsız olmayacağı gibi basit ufak yazanlar da rahatsız etmemeli. Rahatsız edecek tek nokta basit denilen işin 1-2 gün, 1 hafta süreceği işler. Onda da zaten tiye almaz geçersiniz ya da durumu anlatır fiyatı verirsiniz. Türkiye'de böyle yetiştik. Mobilyacıya gidip abi mobilyam bozuldu artık yatmıyor, kalkmıyor falan desek esnafın ağzından köpükler akmaya başlıyor. Ama gidip de ufak bir iş var 2 tane vidası düşmüş onu sıkacaz dersen ya işine gelmez işi almaz ya da müsaitliğinde gelir yaparım 2 dk der ona göre fiyatını verir