• 06-12-2025, 23:08:35
    #1
    Çok sık sıkışma yaşıyorum müşteriyide kırmak istemiyorum mesela yarın tüm günümü aralıksız boşluksuz ve pazartesi dahil olarak müşterinin işine ayırıp işi bitirmem lazım eğer bugün gitmeseydi daha rahattım.

    Bugün yeni bir cep telefonuna geçtim kurulumdur şu bu derken 1 gün geçti telefonda ani şekilde geldi.

    Sizce nasıl ilerlemeliyim müşteriye pazartesi sonrasına kalabilir diye bilgi vermeyi mi yoksa günde 18 saat çalışıp 6 saat uyuyarak 2 günde her şeyi bitirmeyi mi?
  • 06-12-2025, 23:12:57
    #2
    Her işte aksilik yaşanabilir, çok normal. İşi yetiştireceğim diye kendinizi zorlamak, yormak veya kalitesiz bir iş çıkarmak yerine müşterinizin bilgisi dahilinde ek süre talep etmeniz ve sağlıklı bir teslimat yapmak daha iyi olur sizin için, şahsi fikrim…
  • 06-12-2025, 23:12:57
    #3
    Freelance çalışmanın en temel problemlerinden birisi de iş hayatı dediğimiz şeyin direkt hayat olmasıdır, iş teslim edilene kadar iş ile yaşamaktır. Yeni gelen telefona geçmek için uygun bir zaman dilimini tercih etseydiniz bu kadar sıkışmayacaktınız, son dakikaya kadar devam edip teslim vakti geldiğinde müşteriyi oyalayın.
  • 06-12-2025, 23:19:33
    #4
    Yeni telefona geçmek 1 gün mü sürüyormuş

    + Olarak bu konuyu açarak ve yazılan mesajları okuyarak yine vakit kaybediyorsunuz.

    Hadi çalışmaya
  • 07-12-2025, 00:01:43
    #5
    Düzgün termin verirsen sorun kalmaz.
    5 günlük işi yetiştiririm 3 günde dersen tabi ki sıkışırsın.

    bazen herkes yapabilir iş kaçırmamak için yaparız ederiz demeyi ama bu sefer herkesi memnuniyetsiz etmeye başlarız.