Düzgün termin verirsen sorun kalmaz.
5 günlük işi yetiştiririm 3 günde dersen tabi ki sıkışırsın.

bazen herkes yapabilir iş kaçırmamak için yaparız ederiz demeyi ama bu sefer herkesi memnuniyetsiz etmeye başlarız.