Her işte aksilik yaşanabilir, çok normal. İşi yetiştireceğim diye kendinizi zorlamak, yormak veya kalitesiz bir iş çıkarmak yerine müşterinizin bilgisi dahilinde ek süre talep etmeniz ve sağlıklı bir teslimat yapmak daha iyi olur sizin için, şahsi fikrim