Çok sık sıkışma yaşıyorum müşteriyide kırmak istemiyorum mesela yarın tüm günümü aralıksız boşluksuz ve pazartesi dahil olarak müşterinin işine ayırıp işi bitirmem lazım eğer bugün gitmeseydi daha rahattım.
Bugün yeni bir cep telefonuna geçtim kurulumdur şu bu derken 1 gün geçti telefonda ani şekilde geldi.
Sizce nasıl ilerlemeliyim müşteriye pazartesi sonrasına kalabilir diye bilgi vermeyi mi yoksa günde 18 saat çalışıp 6 saat uyuyarak 2 günde her şeyi bitirmeyi mi?