• 02-12-2025, 14:36:30
    #1
    Değerli üyeler eğer hesap talepleriniz yada yardıma ihtiyacınız varsa ben üstlenebilirim. Tüm satın almalarınızın ödemelerini daha sonra kendisine aktarabilirim. Yeterki - trade vermeyin arkadaş yeni ameliyat oldu. İyileşmeye çalışıyor.
    @RakipsizHizmet;
  • 02-12-2025, 14:39:27
    #2
    Adam forumdan bile banlandi başkasının adına işlem yapmayın. Başınız ağrır sonra. Bu alemde kimseye referans olunmaz.
  • 02-12-2025, 14:44:04
    #3
    Bak bu işin cılkı çıktı, bigün saitama gelir bigün sen yarın başkası. Bir yerde kötü patlayacaksınız ondan sonra ben değildim ne bileyim diyeceksiniz. Ameliyat olduysa tüm hizmetleri durdurur, size de verir parasını ödeme yapın der geçer.
  • 02-12-2025, 14:46:05
    #4
    Biz verdiğimiz hizmetin her zaman arkasındayız. Kimseyi mağdur etmedim etmemde. İyilik olsun bu dünyada...


    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam forumdan bile banlandi başkasının adına işlem yapmayın. Başınız ağrır sonra. Bu alemde kimseye referans olunmaz.
    MegDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bu işin cılkı çıktı, bigün saitama gelir bigün sen yarın başkası. Bir yerde kötü patlayacaksınız ondan sonra ben değildim ne bileyim diyeceksiniz. Ameliyat olduysa tüm hizmetleri durdurur, size de verir parasını ödeme yapın der geçer.
  • 02-12-2025, 15:58:27
    #5
    Ne rakipsizhizmet'miş arkadaş ya yeter arkadaşlar bu kadarı da suyunu çıkarmak yani. Kişinin mağdur ettiği kişiler belli çok istiyorsanız özelden ulaşın pm ile mağduriyeti giderin bu her yere duyuma isteği neden yani ?
  • 01-01-2026, 18:29:02
    #6
    Bu arkadaş eminim bundan belli bir süre sonra gelecek ve tüm mağdur olan kişilerin mağduriyetini çözecek.
    Ancak burada 3-5 kuruşu heba olduğu için 2000 trade lik adamı yerden yere vurmak hoş değil.
    Demekk bu adam hayatının zor bir kısmından geçiyor. Bunu düşünmek bu kadar zor değil.
    Tamam para neden heba olsun, çalışamıyorsa ticaret yapmasın diyebilirsiniz, ancak bazen herşey istediğiniz gibi gelişmez, bunu anlamak lazım. Anlayışlı olmak lazım.
    Neyse umarım herşey çözülür.
  • 21-01-2026, 22:14:59
    #7
    Kişisel Rütbe
    MegDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bu işin cılkı çıktı, bigün saitama gelir bigün sen yarın başkası. Bir yerde kötü patlayacaksınız ondan sonra ben değildim ne bileyim diyeceksiniz. Ameliyat olduysa tüm hizmetleri durdurur, size de verir parasını ödeme yapın der geçer.
    Patlayacaksak ben patlarım @RakipsizHizmet; e güveniyorum arkadaşın ani gitmesine rağmen sorumluluk alıyorsak bırak cezamızı çekelim
  • 21-01-2026, 22:18:21
    #8
    Öncelikle geçmiş olsun arkadaşa umarım sağlığını toparlar forumdaki sorunları giderir foruma döner tez zamanda.
  • 23-01-2026, 01:45:20
    #9
    Kurumsal PLUS
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli üyeler eğer hesap talepleriniz yada yardıma ihtiyacınız varsa ben üstlenebilirim. Tüm satın almalarınızın ödemelerini daha sonra kendisine aktarabilirim. Yeterki - trade vermeyin arkadaş yeni ameliyat oldu. İyileşmeye çalışıyor.
    @RakipsizHizmet;
    Bu düşünceniz için çok teşekkür ederim herhangi bir işlem yaptıysanız bilgi verirseniz ödemesini yapayım. Bu tarz bir şey olduğunda yapmamanız aslında daha sağlıklı çünkü yokluğumu fırsat bilip yalan yanlış trade hakkımda sallayanlar olmuş.

    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam forumdan bile banlandi başkasının adına işlem yapmayın. Başınız ağrır sonra. Bu alemde kimseye referans olunmaz.
    Olunmaz aynen

    MegDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bu işin cılkı çıktı, bigün saitama gelir bigün sen yarın başkası. Bir yerde kötü patlayacaksınız ondan sonra ben değildim ne bileyim diyeceksiniz. Ameliyat olduysa tüm hizmetleri durdurur, size de verir parasını ödeme yapın der geçer.
    Uzun süredir forumla ve kimseyle bağım bağlantım yok. Mağdurum diyenlerin çoğu defalarca telafi almasına rapmen trade atan kişiler hepsinin hesabını soruyorum içiniz rahat olsun.
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne rakipsizhizmet'miş arkadaş ya yeter arkadaşlar bu kadarı da suyunu çıkarmak yani. Kişinin mağdur ettiği kişiler belli çok istiyorsanız özelden ulaşın pm ile mağduriyeti giderin bu her yere duyuma isteği neden yani ?


    ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş eminim bundan belli bir süre sonra gelecek ve tüm mağdur olan kişilerin mağduriyetini çözecek.
    Ancak burada 3-5 kuruşu heba olduğu için 2000 trade lik adamı yerden yere vurmak hoş değil.
    Demekk bu adam hayatının zor bir kısmından geçiyor. Bunu düşünmek bu kadar zor değil.
    Tamam para neden heba olsun, çalışamıyorsa ticaret yapmasın diyebilirsiniz, ancak bazen herşey istediğiniz gibi gelişmez, bunu anlamak lazım. Anlayışlı olmak lazım.
    Neyse umarım herşey çözülür.
    Her kafadan bir ses çıkıyor hocam geldik ve kim mağdursa hepsini giderdim. Kimsenin bende hakkı kalmaz.

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patlayacaksak ben patlarım @RakipsizHizmet; e güveniyorum arkadaşın ani gitmesine rağmen sorumluluk alıyorsak bırak cezamızı çekelim


    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun arkadaşa umarım sağlığını toparlar forumdaki sorunları giderir foruma döner tez zamanda.
    Geldim geldim tüm sorunları da giderdim