Çok geçmiş olsun. Sen yokken alacaklılar kapıya dayandı

hepsini püskürttüm merak etme.
Hocam siz beni yanlış anladınız herhalde.
1- Ben alacaklı felan değilim ki beni püskürtesiniz.
2- Yorumumda da kötü art niyet için yazmadım sadece iyi niyetim ve iyi dileklerimi belirttim.
3-
@RakipsizHizmet; ile herhangi bir ticaretim olmadı tanımam da kendisini ki kötü yorum yapayım kendisine.
4- Sizin benle bir sorununuz varda ben mi bilmiyorum acaba.