Biz verdiğimiz hizmetin her zaman arkasındayız. Kimseyi mağdur etmedim etmemde. İyilik olsun bu dünyada...
Adam forumdan bile banlandi başkasının adına işlem yapmayın. Başınız ağrır sonra. Bu alemde kimseye referans olunmaz.
Bak bu işin cılkı çıktı, bigün saitama gelir bigün sen yarın başkası. Bir yerde kötü patlayacaksınız ondan sonra ben değildim ne bileyim diyeceksiniz. Ameliyat olduysa tüm hizmetleri durdurur, size de verir parasını ödeme yapın der geçer.