Bu arkadaş eminim bundan belli bir süre sonra gelecek ve tüm mağdur olan kişilerin mağduriyetini çözecek.
Ancak burada 3-5 kuruşu heba olduğu için 2000 trade lik adamı yerden yere vurmak hoş değil.
Demekk bu adam hayatının zor bir kısmından geçiyor. Bunu düşünmek bu kadar zor değil.
Tamam para neden heba olsun, çalışamıyorsa ticaret yapmasın diyebilirsiniz, ancak bazen herşey istediğiniz gibi gelişmez, bunu anlamak lazım. Anlayışlı olmak lazım.
Neyse umarım herşey çözülür.