italyada mısın?
istanbulda olsaydın seni 2 günde düzeltirdim takılırdık beraber. ,
hayatın şu anki hali, gelecek halin olmak zorunda değil.
depresyon geçer. yalnızlık hafifler. beyin iyileşir. insan iyileşir.
unutma.
Çok yalnızım konuşabilir miyiz
30
●1.400
- 17-11-2025, 12:13:24Şu an istanbuldayım. 2-3 ay sonra yurt dışına gideceğim. Dediğiniz gibi her şey geçici, yeter ki biz kendimizden vazgeçmeyelim. Destek mesajlarınız için çok teşekkür ederim.Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2025, 16:17:51Merhaba kardeşlik,
Öncelikle sen yalnız değil ve güçlü birisin.Bu dünyada en özel ve uğrunda yaşanılması gereken bir aileye sahipsin.Diğer herşey gelip geçici şeyler arkadaşlar dönem dönem gelir gider yerine yenileri gelir. Tanışmaktan çekinme iş olur özel olur karşı cins, abi olur, kardeş olur sadece konuş ve tanış. Sohbet muhabbet istersen yaz bana, İstanbul Avrupa yakasındayım sigaram içkim yok çok şükür ama çay kahve ne istersen içebiliriz bol bol 😇ve ayrıca burası R10 da kötü kişiler az olsa da iyi insanlar daha çok var 👍
Yorumlara bakamadım pek ama tavsiye eden olmuş olabilir, bende bir dönem kendimi kötü hissetmiştim dua etmiştim Allah'ım beni hayırlı insanlarla karşılaştır diye ve zamanla bir dini sohbetlere gitmeye başladım.Uzun bir süre devam ettim her hafta sonu gitmeye özen gösteriyordum.Hangi dini gruba ait olduğunun önemi yok, dinimiz kitabımız birdir.Zamanla sohbet aralarında sanki her şey benim için kurgulanmış gibi ufak ufak sıkıntılarımın farkına varabilecek mesajlar alıyordum/aldığımı hissediyordum ve bu çok huzur vericiydi. Sende mümkünse bir sohbete dahil ol sadece kalbinle dinle umarım zamanla sende kendi özüne döner herşey normale döner senin için.
Sağlıcakla kal, kendine iyi davran. Sen bu evrende en değerli varlıklardan birisin... - 18-11-2025, 13:29:51Şu cümlenden şu sonu çıkıyor. Sen kendine değer vermiyor gibisin. Sorun orada. Senin değer vermediğin birisine başkası neden değer versin?soykiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silik karakterim filan olaylarına girersen iyileşemezsin.