Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
italyada mısın?

istanbulda olsaydın seni 2 günde düzeltirdim takılırdık beraber. ,

hayatın şu anki hali, gelecek halin olmak zorunda değil.
depresyon geçer. yalnızlık hafifler. beyin iyileşir. insan iyileşir.

unutma.
Şu an istanbuldayım. 2-3 ay sonra yurt dışına gideceğim. Dediğiniz gibi her şey geçici, yeter ki biz kendimizden vazgeçmeyelim. Destek mesajlarınız için çok teşekkür ederim.