• 09-11-2025, 16:26:22
    #1
    Google ADS & SEO ❄️
    Son zamanlarda Martı TAG epey popüler hale geldi.
    Kimi için uygun fiyatlı bir ulaşım alternatifi, kimi içinse trafik açısından tartışmalı bir sistem.


    Şahsi olarak hem taksi hem de Martı’yı sık sık kullanıyorum.
    Bazı taksiciler problem yaratmasa da, bazıları oldukça tepkili olabiliyor.


    Siz ne düşünüyorsunuz?
  • 09-11-2025, 16:29:07
    #2
    Açıkçası benimde başlama gibi fikrim var fakat fikirlerinize açığım martıtagı sürücü olarak yapan varmıdır ? Sistem , kazanç , müşteri yönünden değer mi
  • 09-11-2025, 16:30:13
    #3
    Google ADS & SEO ❄️
    Omer_Online adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası benimde başlama gibi fikrim var fakat fikirlerinize açığım martıtagı sürücü olarak yapan varmıdır ? Sistem , kazanç , müşteri yönünden değer mi
    Antalya da günlük 2k civarında kar bırakıyor diye biliyorum tabii yapan kişilere de sormak lazım
  • 09-11-2025, 16:33:46
    #4
    Hiçbir şeyin tek elde olmaması gerektiğini savunuyorum. Tek el her alanda kalitesizliği getiriyor.
  • 09-11-2025, 16:34:49
    #5
    MansDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya da günlük 2k civarında kar bırakıyor diye biliyorum tabii yapan kişilere de sormak lazım
    ankarada bir filo kiralama şirketiyle konuştum araç + yakıt + yemek dahil %60 bir kesinti yapıyor %40 net cebimize giren para ve 15 saate min 5000 brüt kazanç getirdiğini söylüyor
  • 09-11-2025, 16:38:03
    #6
    Gayet güzel sistem. Taksicilere müstahak rakipte çıkmalı. (2 sene önce araplar cirit atarken 5 10 tane peşpeşe durmuyordular şimdi iş yok kuduruyorlar.)
    Tek sıkıntısı gelen aracın modelini göstermeli veya secebilmeliyiz çünkü bazen tek kapı ufak araçlar geliyor çocuk arabası vs olunca sigmiyorsun boşa bekliyorsun vs. Ama tek başına yolculukta en iyisi taksi döndürüp duracakmis trafik olacakmış vs derdin yok fiyatta artmıyor en kestirmeden gidiyorsun.
  • 09-11-2025, 16:40:20
    #7
    Google ADS & SEO ❄️
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel sistem. Taksicilere müstahak rakipte çıkmalı. (2 sene önce araplar cirit atarken 5 10 tane peşpeşe durmuyordular şimdi iş yok kuduruyorlar.)
    Tek sıkıntısı gelen aracın modelini göstermeli veya secebilmeliyiz çünkü bazen tek kapı ufak araçlar geliyor çocuk arabası vs olunca sigmiyorsun boşa bekliyorsun vs. Ama tek başına yolculukta en iyisi taksi döndürüp duracakmis trafik olacakmış vs derdin yok fiyatta artmıyor en kestirmeden gidiyorsun.
    Fiyatın sabit olması çok büyük artı

    Model konusunda ülkemizde maalesef hala taksiciler tarafından saldırıya uğrayanlar olabiliyor bu durumdan dolayı gözükmemesi daha doğru gibi şu anlık
  • 09-11-2025, 16:43:41
    #8
    MansDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatın sabit olması çok büyük artı

    Model konusunda ülkemizde maalesef hala taksiciler tarafından saldırıya uğrayanlar olabiliyor bu durumdan dolayı gözükmemesi daha doğru gibi şu anlık
    Onlarada koyacaklar kades tarzı buton yada uygulama basınca emniyet inecek. Kendilerini devlet zannediyor artisler. Kaç video izledim çıkarıp sıkınca insanlar suçlu oluyor
  • 09-11-2025, 16:54:22
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Korsan taksi durağım var, bizi bitirdi ya