Son zamanlarda Martı TAG epey popüler hale geldi.
Kimi için uygun fiyatlı bir ulaşım alternatifi, kimi içinse trafik açısından tartışmalı bir sistem.
Şahsi olarak hem taksi hem de Martı’yı sık sık kullanıyorum.
Bazı taksiciler problem yaratmasa da, bazıları oldukça tepkili olabiliyor.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Martı TAG Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
10
●440
- 09-11-2025, 16:26:22
- 09-11-2025, 16:29:07Açıkçası benimde başlama gibi fikrim var fakat fikirlerinize açığım martıtagı sürücü olarak yapan varmıdır ? Sistem , kazanç , müşteri yönünden değer mi
- 09-11-2025, 16:30:13Antalya da günlük 2k civarında kar bırakıyor diye biliyorum tabii yapan kişilere de sormak lazımOmer_Online adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2025, 16:34:49ankarada bir filo kiralama şirketiyle konuştum araç + yakıt + yemek dahil %60 bir kesinti yapıyor %40 net cebimize giren para ve 15 saate min 5000 brüt kazanç getirdiğini söylüyorMansDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2025, 16:38:03Gayet güzel sistem. Taksicilere müstahak rakipte çıkmalı. (2 sene önce araplar cirit atarken 5 10 tane peşpeşe durmuyordular şimdi iş yok kuduruyorlar.)
Tek sıkıntısı gelen aracın modelini göstermeli veya secebilmeliyiz çünkü bazen tek kapı ufak araçlar geliyor çocuk arabası vs olunca sigmiyorsun boşa bekliyorsun vs. Ama tek başına yolculukta en iyisi taksi döndürüp duracakmis trafik olacakmış vs derdin yok fiyatta artmıyor en kestirmeden gidiyorsun. - 09-11-2025, 16:40:20Fiyatın sabit olması çok büyük artıESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Model konusunda ülkemizde maalesef hala taksiciler tarafından saldırıya uğrayanlar olabiliyor bu durumdan dolayı gözükmemesi daha doğru gibi şu anlık - 09-11-2025, 16:43:41Onlarada koyacaklar kades tarzı buton yada uygulama basınca emniyet inecek. Kendilerini devlet zannediyor artisler. Kaç video izledim çıkarıp sıkınca insanlar suçlu oluyorMansDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2025, 16:54:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Korsan taksi durağım var, bizi bitirdi ya