Gayet güzel sistem. Taksicilere müstahak rakipte çıkmalı. (2 sene önce araplar cirit atarken 5 10 tane peşpeşe durmuyordular şimdi iş yok kuduruyorlar.)
Tek sıkıntısı gelen aracın modelini göstermeli veya secebilmeliyiz çünkü bazen tek kapı ufak araçlar geliyor çocuk arabası vs olunca sigmiyorsun boşa bekliyorsun vs. Ama tek başına yolculukta en iyisi taksi döndürüp duracakmis trafik olacakmış vs derdin yok fiyatta artmıyor en kestirmeden gidiyorsun.