Martı yakında yasal olacak girmek isteyen şimdiden yerini alsa iyi olur bence
Ama şu anda yakalanırsanız korsan cezası yiyorsunuz ( Müşteri Tag üzerinden gelmişse Cezayı tag ödüyor )
İyi çalışan güzel para kazanıyor
Ben Korsan kullanıyorum kafam rahat Taksi ile 7 ödeyeceğim yere Korsanda 4 bin ödüyorum +kdv verince faturada alıyorum