• 09-11-2025, 17:04:30
    #10
    Sorduğumda aldığım bilgiler:
    Martı yakında yasal olacak girmek isteyen şimdiden yerini alsa iyi olur bence
    Ama şu anda yakalanırsanız korsan cezası yiyorsunuz ( Müşteri Tag üzerinden gelmişse Cezayı tag ödüyor )
    İyi çalışan güzel para kazanıyor


    Ben Korsan kullanıyorum kafam rahat Taksi ile 7 ödeyeceğim yere Korsanda 4 bin ödüyorum +kdv verince faturada alıyorum
  • 17-11-2025, 02:03:18
    #11
    Firmayı biliyorum resmen köle ariyorlar Kral kendin enterprise dan araç kirala maximum 1450 tl günlüğü Herhangi birinin arabası ile kaydol onun resmini çekersin günlük 1000 de yakarsın Gerisi sana kalır