Son zamanlarda Martı TAG epey popüler hale geldi.
Kimi için uygun fiyatlı bir ulaşım alternatifi, kimi içinse trafik açısından tartışmalı bir sistem.
Şahsi olarak hem taksi hem de Martıyı sık sık kullanıyorum.
Bazı taksiciler problem yaratmasa da, bazıları oldukça tepkili olabiliyor.
Siz ne düşünüyorsunuz?