• 05-11-2025, 15:51:41
    #2
    En iyisi sanırım
    Darısı tüm illerimize.
    Yine de biraz daha düşük olursa cezası iyi olabilirmiş.
  • 05-11-2025, 15:52:46
    #3
    İnsan olan biri mantık çerçevesinde yere çöp atmaz gider çöp kutusuna atar.
  • 05-11-2025, 15:52:50
    #4
    Gün geçtikçe Bolu'ya yerleşme isteğim daha çok artıyor
  • 05-11-2025, 15:53:16
    #5
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Güzel haber
  • 05-11-2025, 15:53:38
    #6
    Full Stack Developer
    Bu adam , adam gibi adam zamanında Suriyeliler evlenmesin diye suriyelilere 100 bin tl nikah masrafı çıkarmıştı
  • 05-11-2025, 15:56:32
    #7
    Şov yapıyor kendince.
    Ceza miktarını yükseltmek çözüm değil halkı bilinçlendirmek çözüm.
    Uygulamak ayrı bir sorumluluk.

    Önceki ceza 14 bin tl di sonuç alındı mı hayır.
  • 05-11-2025, 15:59:29
    #8
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan olan biri mantık çerçevesinde yere çöp atmaz gider çöp kutusuna atar.
    Adam gidip çöp kutusunun dibine atıyor yine içine atmıyor. Bu insan yaşasa ne fayda
  • 05-11-2025, 15:59:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şov yapıyor kendince.
    Ceza miktarını yükseltmek çözüm değil halkı bilinçlendirmek çözüm.
    Uygulamak ayrı bir sorumluluk.

    Önceki ceza 14 bin tl di sonuç alındı mı hayır.
    Hocam siz bolunun yakınından bile geçmemişsiniz ben düzenli gidiyorum, tertemiz şehir, insanlar bilmediği meseleyi sırf siyasi görüşünden dolayı savunmamalı