Şov yapıyor kendince.
Ceza miktarını yükseltmek çözüm değil halkı bilinçlendirmek çözüm.
Uygulamak ayrı bir sorumluluk.

Önceki ceza 14 bin tl di sonuç alındı mı hayır.