YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan olan biri mantık çerçevesinde yere çöp atmaz gider çöp kutusuna atar.
Adam gidip çöp kutusunun dibine atıyor yine içine atmıyor. Bu insan yaşasa ne fayda