Şov yapıyor kendince.
Ceza miktarını yükseltmek çözüm değil halkı bilinçlendirmek çözüm.
Uygulamak ayrı bir sorumluluk.
Önceki ceza 14 bin tl di sonuç alındı mı hayır.
Hocam siz bolunun yakınından bile geçmemişsiniz ben düzenli gidiyorum, tertemiz şehir, insanlar bilmediği meseleyi sırf siyasi görüşünden dolayı savunmamalı