• 31-10-2025, 13:55:51
    #10
    Begone diye bir uygulama kullanıyorum. Sahibi Türk ve X'te görmüştüm ama adını unuttum. Deneyebilirsiniz.
  • 31-10-2025, 13:58:21
    #11
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima Adresinden en çok arayan numaraları sorgula arayip saglayiciya numarani banlat
  • 31-10-2025, 13:58:24
    #12
    samsung kullanıyorum bi numara engellediğim falan yok ama geçenlerde baktım hepsi spam aramalara vs düşmüş telefonun kendi şeysi mi bu acaba hatta geçen istanbul kart ile ilgili bir şifreye ihtiyacım vardı sms gönderildi diyor sms yok meğersem spama düşmüş oda zor bela buldum
  • 31-10-2025, 13:59:51
    #13
    teşekkür ederim begone indirdim
  • 31-10-2025, 14:01:03
    #14
    bende çift simkart var. birinden habire mesaj yağıyor. diğeri sadece edevlet ve bankalarda kayıtlı
  • 31-10-2025, 14:20:38
    #15
    hocam hayatımda knight oyunuyla alakam olmadı sıfır hatta ikinci gün pvp oyun sunucusu tanıtımı smsleri almaya başladım birinci ay sonu telekom alt yapılı dsmartçısı dijitürkçüsü aramaya ikinci aydan sonra kombicisi arıtmacısı aramaya başladı begone junkman kurdum komple 850 ### ## ## 212 bloklarını engelleyerek çözdüm.
    • efecakirr
    efecakirr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2025, 14:27:50
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hayatımda knight oyunuyla alakam olmadı sıfır hatta ikinci gün pvp oyun sunucusu tanıtımı smsleri almaya başladım birinci ay sonu telekom alt yapılı dsmartçısı dijitürkçüsü aramaya ikinci aydan sonra kombicisi arıtmacısı aramaya başladı begone junkman kurdum komple 850 ### ## ## 212 bloklarını engelleyerek çözdüm.
    hocam bu sefer kurye falan ulaşamıyor bir sürü problem ya
  • 31-10-2025, 14:35:12
    #17
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu sefer kurye falan ulaşamıyor bir sürü problem ya
    çoğu kurye kargocu artık durumun farkında hocam en azından şehrim nezdinde konuşayım sistemden numarana bakıp şahsi hatlarından arıyorlar ulaşamazlarsa.
    • efecakirr
    efecakirr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2025, 16:57:46
    #18
    Resmen zorbalık! Vardiyalı çalışan insan için çok can sıkıcı bir durum oluyor. Gündüzleri arıyorlar. Uyurken telefonu açık bırakmak zorunda olduğun bir iş'te çalışıyorsan vay haline
    Beni bugün öğlene kadar 8 değişik tel. numarası aradı. Her gün arıyorlar ve sayıları günden güne artıyor. Odak ve zaman kaybına sebep oluyorlar.
    Caydırıcı cezalar getirsinler.