Baz istasyonunu gibi davranıp data toplayabilirler
Ya da baz istasyonlarının güvenliğinin zayıf olduğunu bunu ancak 5G'de çözebileceklerini okumuştum. Zaman zaman 3G vs kullanıyor iseniz buradan da kaynaklı olabilir, hiç bir bilgim yok/ güvenilir kaynak değilim. Sadece fikren var yorum
Her gün aranıyorum ne yapmalıyım?
19
●680
SIFIR GÜVENLİK