Resmen zorbalık! Vardiyalı çalışan insan için çok can sıkıcı bir durum oluyor. Gündüzleri arıyorlar. Uyurken telefonu açık bırakmak zorunda olduğun bir iş'te çalışıyorsan vay haline

Beni bugün öğlene kadar 8 değişik tel. numarası aradı. Her gün arıyorlar ve sayıları günden güne artıyor. Odak ve zaman kaybına sebep oluyorlar.
Caydırıcı cezalar getirsinler.