samsung kullanıyorum bi numara engellediğim falan yok ama geçenlerde baktım hepsi spam aramalara vs düşmüş telefonun kendi şeysi mi bu acaba hatta geçen istanbul kart ile ilgili bir şifreye ihtiyacım vardı sms gönderildi diyor sms yok meğersem spama düşmüş oda zor bela buldum