• 29-10-2025, 17:48:39
    #1
    Herkes fazla gergin bu aralar gereksiz takiliyorsunuz.

    Konu içeriği silinmiştir.
  • 29-10-2025, 17:50:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben şahsen rahatsız oldum. Bir işi vermeden önce her ayrıntısına kadar konuşurum. Sonrasında da iş zamanında bitmediğinde şikayet konusu açarım. Münakaşaya girmeye gerek yok.
  • 29-10-2025, 17:53:13
    #3
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Kıvama gelmek değil yalnız bu ama siz bilirsiniz yine de. Karşınızdaki insanda bu samimiyeti göremedim.
  • 29-10-2025, 17:58:22
    #4
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsen rahatsız oldum. Bir işi vermeden önce her ayrıntısına kadar konuşurum. Sonrasında da iş zamanında bitmediğinde şikayet konusu açarım. Münakaşaya girmeye gerek yok.
    Hocam günde 20 kişi ile konuşuyorum artık cümleleri tahmin ediyorum müşterilerin. Şikayet konusu açmaya adam sövse bile uğraşmam. Tamam diyip gülüp geçiyorum. Sıfır takıyorum artık kafama. Çok güzel bir moda geçtim 5 aydır çok mutluyum :d
  • 29-10-2025, 17:58:58
    #5
    Bir de işi bilmeyen ajanslar var. İş alıp bana geliyorlar dedikleri gibi yapıyorum. Eksiksiz, sonra bedavaya elli yerden revize istiyorlar, onlara ben daha çok sinir oluyorum
  • 29-10-2025, 18:03:02
    #6
    wpdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de işi bilmeyen ajanslar var. İş alıp bana geliyorlar dedikleri gibi yapıyorum. Eksiksiz, sonra bedavaya elli yerden revize istiyorlar, onlara ben daha çok sinir oluyorum
    Onu neden şimdi hatırlattın ki hocam Ajansım var diyor geliyor haftad şu kadar yazılım yaptıracam site yaptıracam neyse fiyatta anlaşıyoruz 3 gunde teslim ediyoruz 1 hafta onunla sonra uğraşıyoruz ortada ilk telefonda konustugu hiçbirşey yok. Bugun ajans arasın tüm saygımla dinler iş verirse alırım ama cok iş verecem bunu yapalım derse he der geçerim. Çalışmaktan çok stresi yordu son yıllarda beni. 5 aydır full motive bozamam kimse için
  • 29-10-2025, 18:04:59
    #7
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıvama gelmek değil yalnız bu ama siz bilirsiniz yine de. Karşınızdaki insanda bu samimiyeti göremedim.
    3 dakika önce aradı kalbimi kırdığını düşünerek gönlümü almak istedi makara yaptık 2 dk telefonda kapattık. Çok şükür işimizde iyiyiz.
  • 29-10-2025, 18:06:16
    #8
    1 ay sonra şurayı degisirelim hocam şöyle yapalım yha diyenler de var para soruyoruz para yok 😃 adam bana psd dosyasını atmış wordpresse çevirmişim sayfaları, sonra şu sayfaları da yapalım hocam şöyle yapalım müşteri bunuda istedi şunu da istedi, para yine yok, valla zor işimiz küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi bazen
  • 29-10-2025, 18:10:38
    #9
    wpdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay sonra şurayı degisirelim hocam şöyle yapalım yha diyenler de var para soruyoruz para yok 😃 adam bana psd dosyasını atmış wordpresse çevirmişim sayfaları, sonra şu sayfaları da yapalım hocam şöyle yapalım müşteri bunuda istedi şunu da istedi, para yine yok, valla zor işimiz küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi bazen
    ariyor müşteri ilk görüşme heycanlida :d işi anlatiyor bende meslek gereği verilmesi gereken güzel cümleri söylüyorum. öyle olunca oda bi çoşuyor işte şu şu sayfalar şu tasarimlar bu kadar diyor. Işi 1 2 günde neyse bitiriyorum. şunuda ekleyelim diyor bir kombo yapmaya başliyor. Sanki 2 gun önce telefonda bunlari konusup anlaşmamişiz gibi üste çikmaya çalişiyor. Derdi dediğin gibi bitmiyor. Zaten 10 müşteriden 2 tanesi kesin böyle çikiyor. :d