SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahsen rahatsız oldum. Bir işi vermeden önce her ayrıntısına kadar konuşurum. Sonrasında da iş zamanında bitmediğinde şikayet konusu açarım. Münakaşaya girmeye gerek yok.
Hocam günde 20 kişi ile konuşuyorum artık cümleleri tahmin ediyorum müşterilerin. Şikayet konusu açmaya adam sövse bile uğraşmam. Tamam diyip gülüp geçiyorum. Sıfır takıyorum artık kafama. Çok güzel bir moda geçtim 5 aydır çok mutluyum :d