Bir de işi bilmeyen ajanslar var. İş alıp bana geliyorlar dedikleri gibi yapıyorum. Eksiksiz, sonra bedavaya elli yerden revize istiyorlar, onlara ben daha çok sinir oluyorum
Onu neden şimdi hatırlattın ki hocam

Ajansım var diyor geliyor haftad şu kadar yazılım yaptıracam site yaptıracam neyse fiyatta anlaşıyoruz 3 gunde teslim ediyoruz 1 hafta onunla sonra uğraşıyoruz ortada ilk telefonda konustugu hiçbirşey yok. Bugun ajans arasın tüm saygımla dinler iş verirse alırım ama cok iş verecem bunu yapalım derse he der geçerim. Çalışmaktan çok stresi yordu son yıllarda beni. 5 aydır full motive bozamam kimse için