Konu
Müşterilerimin Darlaması Artık Hoşuma Gidiyor :D
29-10-2025, 17:50:59
#2
SDR1035
Ben şahsen rahatsız oldum. Bir işi vermeden önce her ayrıntısına kadar konuşurum. Sonrasında da iş zamanında bitmediğinde şikayet konusu açarım. Münakaşaya girmeye gerek yok.