• 26-10-2025, 23:13:08
    #1
    Bütün ümidim gençliktedir
    https://www.youtube.com/watch?v=jUWVQJjlDZQ


    Bu jenerik müziği ile hafızamıza kazındı. 1990'lı yıllarda Star TV'de Pazar akşamı yayınlanırdı. Odun ve kömür sobası yanar, tüm aile 56 ekran Vestel Ferguson televizyonun karşısında film izlerdik. Benim aklımda kalan en iyi film, Geleceğe Dönüş serisidir. Muhtemelen forumun büyük bir çoğunluğu ilk kez duyuyor bunu. Fakat şunu söyleyebilirim ki, her şeyin çok lezzetli olduğu zamanlardı. Gıdanın, arkadaşlığın, aile bağlarının, insanlığın, teknolojinin...
  • 26-10-2025, 23:23:40
    #2
    Kişisel Rütbe
    Benim için hala en iyisi geleceğe dönüştür o kadar film yapıldı ama geleceğe dönüş tadı veren yok
  • 26-10-2025, 23:25:04
    #3
    https://www.youtube.com/shorts/9KquJUErGOI

    İçindeki çocuğu ve iyiliği kaybetmeyenlere.
  • 26-10-2025, 23:28:06
    #4
    Bütün ümidim gençliktedir
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim için hala en iyisi geleceğe dönüştür o kadar film yapıldı ama geleceğe dönüş tadı veren yok
    Hiç izlemediysem en az 5 kez izlemişimdir

    anx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <iframe width="623" height="831" src="https://www.youtube.com/embed/9KquJUErGOI" title="LEON | SHAPE OF MY HEART" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

    İçindeki çocuğu ve iyiliği kaybetmeyenlere.
    Leon, çok iyi film.
  • 26-10-2025, 23:31:13
    #5
    Çıpa Marin Store
    Olmaz olurmu Geleceğe dönüşü, Maske yi, Beter Böcek hepsini ordan izledik
  • 26-10-2025, 23:35:07
    #6
    soba yanında leğende banyo keyfi sonrası
  • 26-10-2025, 23:38:17
    #7
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=jUWVQJjlDZQ


    Bu jenerik müziği ile hafızamıza kazındı. 1990'lı yıllarda Star TV'de Pazar akşamı yayınlanırdı. Odun ve kömür sobası yanar, tüm aile 56 ekran Vestel Ferguson televizyonun karşısında film izlerdik. Benim aklımda kalan en iyi film, Geleceğe Dönüş serisidir. Muhtemelen forumun büyük bir çoğunluğu ilk kez duyuyor bunu. Fakat şunu söyleyebilirim ki, her şeyin çok lezzetli olduğu zamanlardı. Gıdanın, arkadaşlığın, aile bağlarının, insanlığın, teknolojinin...

    gennnnçççliğime döndüm abi
  • 26-10-2025, 23:48:10
    #8
    Evet Stardaydı. O zaman sinir bozucu ürün yerleştirmeleri ve film süresinden daha uzun reklam araları yoktu. Gerçi o yıllarda spikerler de daha bir insan gibiydi. Şık kıyafetleri ile gayet kibar bir hitap tarzıyla "Sayın seyiciler" diye söze başlarlardı. Şimki spikerler "sayın seyirciler" demiyor. Seyirciyi ipine bile takmıyorlar. -"Evet Ahmet sizdeyiz. Olay nası oldu" -"Ayşe, olay tamamen şu şekilde başladı..." diye konuşup haber mi sunuyorlar? kendi aralarında kocakarı muhabbeti mi yapıyorlar? Belli değil ! Ortam iyice laçkalaştı. Ağzını yavşaya yavşaya konuşan yav-şak haber spikerlerininde bu konuda katkısı büyük.