https://www.youtube.com/watch?v=jUWVQJjlDZQ
Bu jenerik müziği ile hafızamıza kazındı. 1990'lı yıllarda Star TV'de Pazar akşamı yayınlanırdı. Odun ve kömür sobası yanar, tüm aile 56 ekran Vestel Ferguson televizyonun karşısında film izlerdik. Benim aklımda kalan en iyi film, Geleceğe Dönüş serisidir. Muhtemelen forumun büyük bir çoğunluğu ilk kez duyuyor bunu. Fakat şunu söyleyebilirim ki, her şeyin çok lezzetli olduğu zamanlardı. Gıdanın, arkadaşlığın, aile bağlarının, insanlığın, teknolojinin...
Parliament Sinema Kulübü'nü hatırlayanlar var mı?
7
●156
- 26-10-2025, 23:25:04
- 26-10-2025, 23:28:06Hiç izlemediysem en az 5 kez izlemişimdirSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Leon, çok iyi film.anx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2025, 23:31:13Olmaz olurmu Geleceğe dönüşü, Maske yi, Beter Böcek hepsini ordan izledik
- 26-10-2025, 23:38:17
- 26-10-2025, 23:48:10Evet Stardaydı. O zaman sinir bozucu ürün yerleştirmeleri ve film süresinden daha uzun reklam araları yoktu. Gerçi o yıllarda spikerler de daha bir insan gibiydi. Şık kıyafetleri ile gayet kibar bir hitap tarzıyla "Sayın seyiciler" diye söze başlarlardı. Şimki spikerler "sayın seyirciler" demiyor. Seyirciyi ipine bile takmıyorlar. -"Evet Ahmet sizdeyiz. Olay nası oldu" -"Ayşe, olay tamamen şu şekilde başladı..." diye konuşup haber mi sunuyorlar? kendi aralarında kocakarı muhabbeti mi yapıyorlar? Belli değil ! Ortam iyice laçkalaştı. Ağzını yavşaya yavşaya konuşan yav-şak haber spikerlerininde bu konuda katkısı büyük.
