Evet Stardaydı. O zaman sinir bozucu ürün yerleştirmeleri ve film süresinden daha uzun reklam araları yoktu. Gerçi o yıllarda spikerler de daha bir insan gibiydi. Şık kıyafetleri ile gayet kibar bir hitap tarzıyla "Sayın seyiciler" diye söze başlarlardı. Şimki spikerler "sayın seyirciler" demiyor. Seyirciyi ipine bile takmıyorlar. -"Evet Ahmet sizdeyiz. Olay nası oldu" -"Ayşe, olay tamamen şu şekilde başladı..." diye konuşup haber mi sunuyorlar? kendi aralarında kocakarı muhabbeti mi yapıyorlar? Belli değil ! Ortam iyice laçkalaştı. Ağzını yavşaya yavşaya konuşan yav-şak haber spikerlerininde bu konuda katkısı büyük.