Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.youtube.com/watch?v=jUWVQJjlDZQ


Bu jenerik müziği ile hafızamıza kazındı. 1990'lı yıllarda Star TV'de Pazar akşamı yayınlanırdı. Odun ve kömür sobası yanar, tüm aile 56 ekran Vestel Ferguson televizyonun karşısında film izlerdik. Benim aklımda kalan en iyi film, Geleceğe Dönüş serisidir. Muhtemelen forumun büyük bir çoğunluğu ilk kez duyuyor bunu. Fakat şunu söyleyebilirim ki, her şeyin çok lezzetli olduğu zamanlardı. Gıdanın, arkadaşlığın, aile bağlarının, insanlığın, teknolojinin...

gennnnçççliğime döndüm abi