Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için hala en iyisi geleceğe dönüştür o kadar film yapıldı ama geleceğe dönüş tadı veren yok
Hiç izlemediysem en az 5 kez izlemişimdir

anx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<iframe width="623" height="831" src="https://www.youtube.com/embed/9KquJUErGOI" title="LEON | SHAPE OF MY HEART" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

İçindeki çocuğu ve iyiliği kaybetmeyenlere.
Leon, çok iyi film.