• 24-10-2025, 17:01:03
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma sahibi benimle doğrudan iletişime geçerse bir orta yol bulmak istiyorum eğer geçmezsede ondan alışveriş yapacak kişiler iki kere düşünür en azından burdan bunu görerek anlaşır konuyu şuanlik kilitliyorum cunku açık açık yardımcı olacak birisi yok herkes taraf tutuyor aynı işi yapanlar fiyatlar düşmesin diye yancısı olur diğerleride olayı anlamadan zıplar eder bilgi almak için kısmi iade için açtığım konu nerelere evrildi çok garip neyse kilitliyorum firma sahibi dmden ilettiğim numaradan ulaşırsa netçe konusmak isterim
    Egerki bir gün bu konuda bir hizmete ihtiyacım olursa konuda bahsi geçen firma ile çalışacağım.
  • 24-10-2025, 17:02:44
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gerekli frontend ve backend bilgim olmasına rağmen baba ben yaparım dedim beni dinlememiş gitmiş alaskamedya denen bir adama 10k vermiş adamda bitane hazır tema wordpress temasını hazırlamış vermiş admin şifresini baba niye bana sormadan verdin diyorum dinlemiyor konu yanlış olabilir kusura bakmayın adminlerden özür dilerim doğru konuya taşırsanız memnun olurum adamların böyle bir ticaret yapması için yer sağlayıcı belgesi olması gerekiyor diye biliyorum onuda sorguladım adamın e faturasida sahte gibi duruyor sitedede bildiğin wordpress hazır tema adamın bunu 10k ile ibana ödeme almış bunu geri almanın bir yolu felan yok mu bilgili birileri yardımcı olabilirmi zoruma giden şey paranın gitmesi değil adamın hazır site ile 10k kazanmış olması sözde şirket https://www.alaskamedya.com.tr
    Hocam serbest piyasa 100.000 TL de diyebilirdi babanda alabilirdi beğendiyse buna bişey diyemezsin firmayıda kötüleyemezsin
  • 24-10-2025, 17:04:07
    Everything is Possible!
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma sahibi benimle doğrudan iletişime geçerse bir orta yol bulmak istiyorum eğer geçmezsede ondan alışveriş yapacak kişiler iki kere düşünür en azından burdan bunu görerek anlaşır konuyu şuanlik kilitliyorum cunku açık açık yardımcı olacak birisi yok herkes taraf tutuyor aynı işi yapanlar fiyatlar düşmesin diye yancısı olur diğerleride olayı anlamadan zıplar eder bilgi almak için kısmi iade için açtığım konu nerelere evrildi çok garip neyse kilitliyorum firma sahibi dmden ilettiğim numaradan ulaşırsa netçe konusmak isterim
    Bu kadar konuşmadan sonra hala bu mesajı atıyorsun, hayatımda hiç böyle şeylerle uğraşmadım ama ben firma yerinde olsam kesinlikle sana ders verirdim.
  • 24-10-2025, 17:04:36
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TCK 125 – Hakaret (Alenen işlenmiş hâli) Yorumlarda ısrarla uyarılara rağmen devam etmiş. Bu alenene giriyor.
    Sırf sana zarar vermek için VUK Madde 359 – Vergi Usulsüzlüğü ve Kaçakçılık Suçlarından şikayetçi olsa bu zamana kadar yaptığın tüm freelancer işlerinden ayrı ayrı kesmediğin tüm faturalar için ceza.
    Savunarak suçu büyütmek TCK 267 Bilinçli ısrar ile suçu kabul edip sürdürme
    TCK 123 – Kişilerin huzur ve sükûnunu bozma
    TCK 43 Suçun zincirleme şekilinde devam etmesi Cezayı %50 arttırır.
    TCK 123 Israrlı rahatsızlık

    Daha kurcalasam yorumlarını neler bulurum neler. Adam noterden onaylattım açtığınız konuyu diyor okuma yazman umarım vardır.
    Bence artık susmalısın ( Gerçekten selametin için söylüyorum amacım hakaret değil) ve bir problem yaşadığını iddia ediyorsan bir avukat ile görüşmelisin.

    Muhtemelen kendisi okumamıştır bile bu noter mesajını. Burdaki herkes onu uyarıyor. Git şikayet konusu aç. Markayı karalamaktan vazgeç diye. İnatla ateşi harlamaya devam ediyor. Bu konunun yeri off-topic değil. Zaten konuyu off-topic' e açtıysa herşeyi göze almıştır bence. Hukukta bilmiyorum diye birşey gerekçe gösterilemez.


    Herşeyi geçtim karşıdaki firma bu şahsa marka karalamaktan dava açabilir.
    Fakat 10.000₺ lik iÅŸ yaptırdığını söyleyen kiÅŸi dava açayım dese hiçbir avukat zaten davayı kabul bile etmez. Bugün bir avukat ile görüşüp bilgi almak 5000₺ gibi bir fiyattan baÅŸlıyor. Bunun farkında deÄŸil galiba.

    Daha 1 hafta önce Eti marka karalama suçundan Özgür Turhan' a 5 milyon ₺ lik dava açıp kazanmıştı. Farkında deÄŸil bence yaptığı hatanın:


    Kaynak: Komedyen Özgür Turhan'ın ETİ ile anlaşmasının feshedilmesine neden olan ırkçı tweet - Haberler
  • 24-10-2025, 17:05:37
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma sahibi benimle doğrudan iletişime geçerse bir orta yol bulmak istiyorum eğer geçmezsede ondan alışveriş yapacak kişiler iki kere düşünür en azından burdan bunu görerek anlaşır konuyu şuanlik kilitliyorum cunku açık açık yardımcı olacak birisi yok herkes taraf tutuyor aynı işi yapanlar fiyatlar düşmesin diye yancısı olur diğerleride olayı anlamadan zıplar eder bilgi almak için kısmi iade için açtığım konu nerelere evrildi çok garip neyse kilitliyorum firma sahibi dmden ilettiğim numaradan ulaşırsa netçe konusmak isterim
    bak benim bir konum var forumda 3 aylık link satışı yapıyorum 2000 tl den adam benden alıyor linki aylık 5 binliradan okutuyor. kaçkere başıma geldi. serbest piyasa bunun bir alttabanı yok.
  • 24-10-2025, 17:05:50
    site layout & renk iyimiÅŸ bence 10k eder
  • 24-10-2025, 17:06:46
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma sahibi benimle doğrudan iletişime geçerse bir orta yol bulmak istiyorum eğer geçmezsede ondan alışveriş yapacak kişiler iki kere düşünür en azından burdan bunu görerek anlaşır konuyu şuanlik kilitliyorum cunku açık açık yardımcı olacak birisi yok herkes taraf tutuyor aynı işi yapanlar fiyatlar düşmesin diye yancısı olur diğerleride olayı anlamadan zıplar eder bilgi almak için kısmi iade için açtığım konu nerelere evrildi çok garip neyse kilitliyorum firma sahibi dmden ilettiğim numaradan ulaşırsa netçe konusmak isterim
    Kimse senin Dm' den attığın numara ile falan konuşmak zorunda değil. Yasal olarak faturayı kestiği/iş yaptığı kişi ile görüşür sadece. Onun dışında kimse kimse ile muhatap olmak zorunda değildir. Hatta yasal olarak sen bir hak talep edemezsin. Yalnızca, baban hak talep edebilir.
  • 24-10-2025, 17:08:30
    Bence bu çocuğu Amerika ya gönderelim f35 leri istesin
  • 24-10-2025, 17:10:33
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse senin Dm' den attığın numara ile falan konuşmak zorunda değil. Yasal olarak faturayı kestiği/iş yaptığı kişi ile görüşür sadece. Onun dışında kimse kimse ile muhatap olmak zorunda değildir. Hatta yasal olarak sen bir hak talep edemezsin. Yalnızca, baban hak talep edebilir.
    Tamam ben firma hakkında söylediğim kötü şeyler için özür dilerim babamla konuştum dediği tek şey sanane oldu bu noktadan sonra bunu dayatmaya gerek yok adam kendi üstüne düşmüyor @AlaskaMedya; firmanızdan saçma ithamlarım için özür dilerim konuyu adminlere danışıp sildirmeleri için konuşuyorum gereksiz uzadı konu böylede biryere zaten varamayacağız