Kimse senin Dm' den attığın numara ile falan konuşmak zorunda değil. Yasal olarak faturayı kestiği/iş yaptığı kişi ile görüşür sadece. Onun dışında kimse kimse ile muhatap olmak zorunda değildir. Hatta yasal olarak sen bir hak talep edemezsin. Yalnızca, baban hak talep edebilir.
Tamam ben firma hakkında söylediğim kötü şeyler için özür dilerim babamla konuştum dediği tek şey sanane oldu bu noktadan sonra bunu dayatmaya gerek yok adam kendi üstüne düşmüyor
@AlaskaMedya; firmanızdan saçma ithamlarım için özür dilerim konuyu adminlere danışıp sildirmeleri için konuşuyorum gereksiz uzadı konu böylede biryere zaten varamayacağız