Daeky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babam bana sormadan wordpress site satın almış 10k TLye yardım
474
●36.468
- 24-10-2025, 17:02:44Hocam serbest piyasa 100.000 TL de diyebilirdi babanda alabilirdi beğendiyse buna bişey diyemezsin firmayıda kötüleyemezsinDaeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 17:04:07Bu kadar konuşmadan sonra hala bu mesajı atıyorsun, hayatımda hiç böyle şeylerle uğraşmadım ama ben firma yerinde olsam kesinlikle sana ders verirdim.Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 17:04:36Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen kendisi okumamıştır bile bu noter mesajını. Burdaki herkes onu uyarıyor. Git şikayet konusu aç. Markayı karalamaktan vazgeç diye. İnatla ateşi harlamaya devam ediyor. Bu konunun yeri off-topic değil. Zaten konuyu off-topic' e açtıysa herşeyi göze almıştır bence. Hukukta bilmiyorum diye birşey gerekçe gösterilemez.
Herşeyi geçtim karşıdaki firma bu şahsa marka karalamaktan dava açabilir.
Fakat 10.000₺ lik iÅŸ yaptırdığını söyleyen kiÅŸi dava açayım dese hiçbir avukat zaten davayı kabul bile etmez. Bugün bir avukat ile görüşüp bilgi almak 5000₺ gibi bir fiyattan baÅŸlıyor. Bunun farkında deÄŸil galiba.
Daha 1 hafta önce Eti marka karalama suçundan Özgür Turhan' a 5 milyon ₺ lik dava açıp kazanmıştı. Farkında deÄŸil bence yaptığı hatanın:

Kaynak: Komedyen Özgür Turhan'ın ETİ ile anlaşmasının feshedilmesine neden olan ırkçı tweet - Haberler - 24-10-2025, 17:05:37bak benim bir konum var forumda 3 aylık link satışı yapıyorum 2000 tl den adam benden alıyor linki aylık 5 binliradan okutuyor. kaçkere başıma geldi. serbest piyasa bunun bir alttabanı yok.Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 17:06:46Kimse senin Dm' den attığın numara ile falan konuşmak zorunda değil. Yasal olarak faturayı kestiği/iş yaptığı kişi ile görüşür sadece. Onun dışında kimse kimse ile muhatap olmak zorunda değildir. Hatta yasal olarak sen bir hak talep edemezsin. Yalnızca, baban hak talep edebilir.Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 17:10:33Tamam ben firma hakkında söylediğim kötü şeyler için özür dilerim babamla konuştum dediği tek şey sanane oldu bu noktadan sonra bunu dayatmaya gerek yok adam kendi üstüne düşmüyor @AlaskaMedya; firmanızdan saçma ithamlarım için özür dilerim konuyu adminlere danışıp sildirmeleri için konuşuyorum gereksiz uzadı konu böylede biryere zaten varamayacağızlXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
