Firma sahibi benimle doğrudan iletişime geçerse bir orta yol bulmak istiyorum eğer geçmezsede ondan alışveriş yapacak kişiler iki kere düşünür en azından burdan bunu görerek anlaşır konuyu şuanlik kilitliyorum cunku açık açık yardımcı olacak birisi yok herkes taraf tutuyor aynı işi yapanlar fiyatlar düşmesin diye yancısı olur diğerleride olayı anlamadan zıplar eder bilgi almak için kısmi iade için açtığım konu nerelere evrildi çok garip neyse kilitliyorum firma sahibi dmden ilettiğim numaradan ulaşırsa netçe konusmak isterim
bak benim bir konum var forumda 3 aylık link satışı yapıyorum 2000 tl den adam benden alıyor linki aylık 5 binliradan okutuyor. kaçkere başıma geldi. serbest piyasa bunun bir alttabanı yok.