Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firma sahibi benimle doğrudan iletişime geçerse bir orta yol bulmak istiyorum eğer geçmezsede ondan alışveriş yapacak kişiler iki kere düşünür en azından burdan bunu görerek anlaşır konuyu şuanlik kilitliyorum cunku açık açık yardımcı olacak birisi yok herkes taraf tutuyor aynı işi yapanlar fiyatlar düşmesin diye yancısı olur diğerleride olayı anlamadan zıplar eder bilgi almak için kısmi iade için açtığım konu nerelere evrildi çok garip neyse kilitliyorum firma sahibi dmden ilettiğim numaradan ulaşırsa netçe konusmak isterim
Kimse senin Dm' den attığın numara ile falan konuşmak zorunda değil. Yasal olarak faturayı kestiği/iş yaptığı kişi ile görüşür sadece. Onun dışında kimse kimse ile muhatap olmak zorunda değildir. Hatta yasal olarak sen bir hak talep edemezsin. Yalnızca, baban hak talep edebilir.