Daeky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gördüğüm kadarıyla halen şikayet konusu açmadın neyi bekliyorsun, madem şikayetin var?
Zaten konu yeri tümüyle yanlış. Bu sayede işi yapan firma ve sen dışında kimse konuya yazamazdı. Konu büyümezdi. İşi bu halen getiren sensin. Burda da hatalı bu forumdaki kişiler mi yoksa?