• 24-10-2025, 15:44:30
    Profile girince yaşı 19 görünce konuyu normal karşıladım
    • lXenonl
    • cozucem
    • efecakirr
    lXenonl, cozucem, efecakirr ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2025, 15:45:04
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamın onaylanmış olması, bakiyenin hesaptan eksileceği anlamına gelmez.
    Veya verilen reklamın kesinlikle müşteri çekeceği gibi bir durumda söz konusu değildir.
    Şayet öyle birşey dediyse performans raporunu talep ederdiniz. Göndermediyse o zaman konuşurduk.
    Ama senin Google Ads hakkında' da hiçbir bilgin yokki kardeşim. Senin haklı olduğunu düşünmek istiyorum fakat söylediklerinle heryerden ofsaytsın.
    Kişiden performans analizi talep ettin mi sen ?
    Linç dışı bir bilgi sağlamadın kendi projelerini göster diyoruz bahane uyduruyorsun tek derdin onun gibi iş yaptığın ve bilmeyenlere fiyat geçirdiğin için işinin baltalanmaması olabilir yakındığın şey aksi takdirde bu kadar üstüne düşmemen gerekirdi sanırım nede olsa yarası olan gocunur değil mi
  • 24-10-2025, 15:46:38
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linç dışı bir bilgi sağlamadın kendi projelerini göster diyoruz bahane uyduruyorsun tek derdin onun gibi iş yaptığın ve bilmeyenlere fiyat geçirdiğin için işinin baltalanmaması olabilir yakındığın şey aksi takdirde bu kadar üstüne düşmemen gerekirdi sanırım nede olsa yarası olan gocunur değil mi
    Aynen imparator tam olarak öyle
    Sen haklısın burdaki yaklaşık 100+ kişi haksız, teşekkürler bilgi dolu paylaşımın için
  • 24-10-2025, 15:49:13
    Yıllar içinde edindiğim tecrübeler ile
    1-Dorumlarda
    2-Sosyal medyadan iş almamayı öğrendim
    Şimdi Müşteriye "Oğlun var mı" diye soracağım var diyenden iş almam
  • 24-10-2025, 15:50:14
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllar içinde edindiğim tecrübeler ile
    1-Dorumlarda
    2-Sosyal medyadan iş almamayı öğrendim
    Şimdi Müşteriye "Oğlun var mı" diye soracağım var diyenden iş almam
    En azından konu hakkında ve maliyetleri hakkında bilgisi olmayan kişilere fahiş fiyattan satış yapmamış olursunuz bunu anlamanız çok güzel oldu ☺️
  • 24-10-2025, 15:52:40
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından konu hakkında ve maliyetleri hakkında bilgisi olmayan kişilere fahiş fiyattan satış yapmamış olursunuz bunu anlamanız çok güzel oldu ☺️
    Büyük üstat Özelden referans vereyim dedin 1onluk linki attın müşterilerin yarısı şikayetçi

    Panel nedir haberin yok ama hala Konuşuyorsun Babana acıdım gerçekten
  • 24-10-2025, 15:56:38
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük üstat Özelden referans vereyim dedin 1onluk linki attın müşterilerin yarısı şikayetçi

    Panel nedir haberin yok ama hala Konuşuyorsun Babana acıdım gerçekten
    Backend alanıyla ilgilendiğimi ve işlerimin görsel bir yansıması olmadığını söylememden anladığınız şey nedir ne panelinden bahsediyorsun wordpress mi neyin görsel panelinden bahsediyorsun referans olarak istediğin şey benim wordpress gibi bir panel yazıp onunla özel bir site yapacak olmamsa ortada bir proje yokki sana referans vereyim o site üzerinden verdiğim teklife ödemeyi yap vereyim beğenmezsen revizeni yapayim geç fazla büyütüp anlamadan olaya balıklama atlayıp yine linç girişiminde bulunmuşsun valla Forum olarak çoğunuz(wordpressciler) çıkar telefonunu diyen dayilarla aynisiniz gözümde ortada o durumla alakalı olmayan birşeyi diretip duruyorsunuz hakli cikalim diye
  • 24-10-2025, 15:57:51
    Öncelikle, yaşım 31'e dayandı. Foruma yeni üye oldum, ama eskiden beri takip ederim. Konu sahibini veya ilgili firmayı tanımam etmem. Ama kişisel olarak yorumum konu sahibi kendine göre haklı, ilgili firmada kendine göre haklı ama ortada buluşmak gerekiyor.

    Temayı ve yapılan işi bende inceledim, burada insanlara, yok vergi, yok firma gibi şeyleri ekleyerek aklını bulandırmayın. Bir işin bedelini yükselterek piyasayı da istediğiniz yöne doğru çekmeyin. Serbest piyasa diye diye ülkede fiyatlar hep uçuyor. Sonra da hep birlikteyiz bunu şikayet ediyoruz her şey niye pahalı diye.

    Ama buna siz izin veriyorsunuz, serbest piyasa kılıfının altına sığınarak fiyatların coşmasına müsade ediyorsunuz. Ayrıca ilgili firma yaptığı hizmetlere dahil tek bir kelime laf etmemişken "hemen avukatlarım sizi arar demesi" çok saçma geldi.

    "Aba altından sopa göstermek " yakışıyor mu size?
    İşlerinizi böyle hallediyorsanız onu da bilemem. Ayrıca olayın hukuksal boyutuna da girmek istemiyorum çünkü burada herkesin " avukat " olduğunu da düşünmüyorum onu onlara bırakalım bir zahmet.

    Bana kalırsa ücretin bir kısmı iade edilmelidir.
  • 24-10-2025, 15:58:58
    Birisi bu çocuğa 10k nın ticarette bir değeri olmadığını öğretsin. Belki site kazandırdığı 1 tane müşteride bile maliyetinin çok daha fazlasını kazandırıyordur babana.