lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamın onaylanmış olması, bakiyenin hesaptan eksileceği anlamına gelmez.
Veya verilen reklamın kesinlikle müşteri çekeceği gibi bir durumda söz konusu değildir.
Şayet öyle birşey dediyse performans raporunu talep ederdiniz. Göndermediyse o zaman konuşurduk.
Ama senin Google Ads hakkında' da hiçbir bilgin yokki kardeşim. Senin haklı olduğunu düşünmek istiyorum fakat söylediklerinle heryerden ofsaytsın.
Kişiden performans analizi talep ettin mi sen ?
Linç dışı bir bilgi sağlamadın kendi projelerini göster diyoruz bahane uyduruyorsun tek derdin onun gibi iş yaptığın ve bilmeyenlere fiyat geçirdiğin için işinin baltalanmaması olabilir yakındığın şey aksi takdirde bu kadar üstüne düşmemen gerekirdi sanırım nede olsa yarası olan gocunur değil mi