Bu sizin hayat kalitenize göre değişir. Ne demiş atalarımız; ayağını yorganına göre uzat.
Ayrıca cümlenizin sonuna neden ünlem eklediniz? Nevi Şahsına Münhasır insan olduğunuzu gözlemlemiştim halbuki. Bilhassa bu beni üzüyor.
Üzülecek bir durum yok, gayet spesifik bir konu, gayet spesifik bir şikayet ve hepimiz aynı ülkede aynı ülkede yaşıyoruz. Asgari ücreti hedefleyen kişi neden yazılımcı olsun ki? hadi istedi vs tamam, ayda 20.000 TL kazandı diyelim, ne kadarı net kar, ne kadarı sabit giderler, asla kurtarmaz. Gerçek hayatta her zaman matematik kazanır arkadaşlar, kimse kusura bakmasın.