Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ama 15 dakikada hazırlanan birşey için yandan hazır alınıp yapıştırılan birşey için yinede böyle bir fiyat çekmek ne kadar doğru bilmiyorum firmayla düzgünce konuşmak için iletişime geçmeye çalışıyorum ama nereden yazarsam yazayım dönüş alamıyorum böyle yapmaktan başka çare bırakmıyor haliyle
Bunun için off-topic konu açmayacaktın doğrudan şikayet konusu açacaktın: Şikayetim Var - R10.net
Gördüğüm kadarıyla halen şikayet konusu açmadın neyi bekliyorsun, madem şikayetin var?

Zaten konu yeri tümüyle yanlış. Bu sayede işi yapan firma ve sen dışında kimse konuya yazamazdı. Konu büyümezdi. İşi bu halen getiren sensin. Burda da hatalı bu forumdaki kişiler mi yoksa?