lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun için off-topic konu açmayacaktın doğrudan şikayet konusu açacaktın: Şikayetim Var - R10.net
Gördüğüm kadarıyla halen şikayet konusu açmadın neyi bekliyorsun, madem şikayetin var?

Zaten konu yeri tümüyle yanlış. Bu sayede işi yapan firma ve sen dışında kimse konuya yazamazdı. Konu büyümezdi. İşi bu halen getiren sensin. Burda da hatalı bu forumdaki kişiler mi yoksa?
Zaten Forum hakkında bilgim yok başta danışmak için açtım çok yanlış yerlere evrildi