Bedava tema kursam bile bunun bir karşılığı olur ki firma fatura keserek 10 bin TL almışsa gayet ucuza yapmış işi.
Arkadaş sanırım 500 TL ye yapılsın diye bekliyordu.
Babam bana sormadan wordpress site satın almış 10k TLye yardım
474
●36.474
- 24-10-2025, 16:37:20
- 24-10-2025, 16:38:08Konuyu saptırmamak lazım, konu Hindistanlı vs değil, konu 10.000 TL iyi Para dediniz onu diyoruz! 20.000 TL neyine yetecek hadi diyorum bende!ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:38:24Bu kişi şayet tüm giderlerini faturalı bir şekilde aldıysa ve bunu kanıtlarsa ne yapmayı düşünüyorsun peki?Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:39:28Faturada üstü kapalı şekilde web hizmetleri yazıyor ikinci faturada reklam ödemesi yazıyordu yani açık açık listelenen birşey yoktu neye ne fiyat biçtiği belirsiz yalnızca %20-30 KDV kesintisi vardılXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:40:04Firmanın gider kalemlerini bende kafama göre yükseltir düşürebilirim, peki siz bu arkadaşın gider kalemlerini neden küçük gösterip işin boyutunu yüksek tutulmasına Okey diyorsunuz?lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes yukarda firmanın gider kalemlerini yazmış, evet haklılar ona sözüm yok. Ama evinde bu işi yapan insanların da gider kalemi yok mudur? Bir firmada çalışma saatleri vardır, evde genellikle çalışma saatleri bambaşka düzeye indirgenir. Ayrıca ev ortamında çalışmak ofiste çalışmaktan da zor olabilir çünkü ortamın değişikliğine göre şekillenir..
Evet ofiste, firmada iş yapmanın giderleri KDV'si, elektriği ve diğer gider kalemleri evde çalışan birinden fazladır. Ama bir tarafın kalemini yüksek görüp diğer tarafın gider kalemini de rastlantısal olmayan düzeyde vurmak absürt geliyor bana. Saygılarımla - 24-10-2025, 16:41:44İyide biz freelancer çalışana gideri yok demiyoruz ki. Bunu diyen konuya aşan şahsın kendisi zaten. Benim ağzımdan freelancerlar düşük ücret almalı diye birşey çıkmadı. Freelance olup fatura kesenlerde var. Fakat konuya açan kişi ben freelancerim fatura kesmiyorum giderim yok diyor. Konuyu açanın mesajlarını baştan sona okuyup öyle yazın birde tekrardan.ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:42:22Bu sizin hayat kalitenize göre değişir. Ne demiş atalarımız; ayağını yorganına göre uzat.iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca cümlenizin sonuna neden ünlem eklediniz? Nevi Şahsına Münhasır insan olduğunuzu gözlemlemiştim halbuki. Bilhassa bu beni üzüyor. - 24-10-2025, 16:43:24Öyle ama 15 dakikada hazırlanan birşey için yandan hazır alınıp yapıştırılan birşey için yinede böyle bir fiyat çekmek ne kadar doğru bilmiyorum firmayla düzgünce konuşmak için iletişime geçmeye çalışıyorum ama nereden yazarsam yazayım dönüş alamıyorum böyle yapmaktan başka çare bırakmıyor haliyleibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:44:10O kısmı atlamış olabilirim eğer arkadaşımız öyle çalışmışa üzülerek belirtmeliyim ki üzüldüm onun adına. Kendisi belki de can havliyle konuyu açarken bunları düşünmeden yazmış olabilir öyle ise düzeltir diye düşünüyorum. Saygılarımla.lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle