lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide biz freelancer çalışana gideri yok demiyoruz ki. Bunu diyen konuya aşan şahsın kendisi zaten. Benim ağzımdan freelancerlar düşük ücret almalı diye birşey çıkmadı. Freelance olup fatura kesenlerde var. Fakat konuya açan kişi ben freelancerim fatura kesmiyorum giderim yok diyor. Konuyu açanın mesajlarını baştan sona okuyup öyle yazın birde tekrardan.
O kısmı atlamış olabilirim eğer arkadaşımız öyle çalışmışa üzülerek belirtmeliyim ki üzüldüm onun adına. Kendisi belki de can havliyle konuyu açarken bunları düşünmeden yazmış olabilir öyle ise düzeltir diye düşünüyorum. Saygılarımla.