• 24-10-2025, 13:20:40
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim zaten göz korkutmak amacıyla yapılan birşey bir hakaretim yok ederim yok yapılan işçiliğin kötü olduğunu memnun olmadığımı gösteriyorum herkes benim yetkinliğimi bilgimi sorgulayıp egoist velet diyor
    Yaptığın projeleri buraya atarsın, yetkinliğini ölçeriz. Fakat yaptığın 1 projede bile onlarca eksik yanlış var zaten. Seo konusunda yeterli deneyimin yok. Yaptığın projelerde hobi amaçlı basic starter projeler. O firma fatura kestiğinde 2000₺ kdv ödüyor, gelir vergisi ödiyecek sgkya ödeme yapacak belki eline zaten 2-3bin ₺ gibi para geçecek bundan haberin var mı ?
  • 24-10-2025, 13:20:43
    hesoyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem EGO da. Hiçbir bilgi vasıf statüsü olmadan, bilen insana da seviyesizlik yapması. Sizin şuan ki tavrınız da terbiyesizlik eden bir çocuğa annesinin babasının uyarıda bulunmaması gibi bir şey.
    Ve tepki gösterenlerin büyük kısmı da piyasasının belli olup bu ve türevi potansiyeldeki kişilerin aynı işi 10/1 fiyatına iş yapıyorum söylemi üzerine
    Şayet bilen bir insan ise 10k TL'yi neye kestigini detaylıca açıklayabilir şu yaptığıma şunu ücretlendirdim diye detay sunmasını istedim ve görüldü attı hala cevap yok
  • 24-10-2025, 13:20:46
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta senin babana bilgi vermeden 10kyı böyle müşteri çekmeyecek kendi ucretini bile çıkarmayacak birşey için ödeme yaptirsalar senin tepkin ne olurdu çok merak ediyorum ayrıca amacım itibar zedelemek olsa bunu anonim yollarla oraya buraya yazardım
    Yazdım ama ben size bunun cevabını, ben varya o siteyi uçururdum, resmen kendi işlerimin en fiyakalı hali olurdu. Arardım ve yazardım da öncesinde bu firmayı, bu işleri çözmek istiyoruz eksiklerimizi giderir misiniz derdim, biraz da süre verirdim karşımdaki insanında motoru soğusun derdim!
    Sonra derdim bakın ben böyle böyle işler yapıyorum, imkan olursa işbirliği yapabiliriz derdim. Ne olurdu bişey mi eksilirdi?
  • 24-10-2025, 13:21:55
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki linci görünce şoka uğradım, Bir gencin üstüne bu kadar gidilmez, bide dava falan filan diye korkutmaya çalışmışsınız, hukuk ile içli dışlıyım, hiç bir şey çıkmaz, böyle bir dava da olmaz.
    Bu şekilde dava falan açılmaz, diyelim ki açtı, en fazla ifade verirsiniz sonrasında kovuşturmaya yer yok kararı çıkar.

    Konuda hakaret yok, marka kötüleme yok, hiç bir şey yok, sakın konuyu silme.

    Koskoca adamlar 19 yaşında çocuğa demediğini bırakmamış, üzücü, biraz abilik yapın ve yaşınıza göre davranın.

    Fiyattan şikayetçi olabilir bu marka kötüleme falan değil, böyle bir dava olamaz, bu konudan dava açıp sonuç alacağını düşünen kişi hukukun zerresini bilmiyordur.
    19 yaşında olduğunu ifade eden birey çocuk değildir yetişkindir. Ona göre değerlendirilir.
  • 24-10-2025, 13:21:57
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığın projeleri buraya atarsın, yetkinliğini ölçeriz. Fakat yaptığın 1 projede bile onlarca eksik yanlış var zaten. Seo konusunda yeterli deneyimin yok. Yaptığın projelerde hobi amaçlı basic starter projeler. O firma fatura kestiğinde 2000₺ kdv ödüyor, gelir vergisi ödiyecek sgkya ödeme yapacak belki eline zaten 2-3bin ₺ gibi para geçecek bundan haberin var mı ?
    Ozaman bunları önceden belirtip şunlar şunlar için keseceğim demesi lazım WhatsApp konuşmasına direkt IBAN atarak başlamış yarısını attığın gibi siteyi hazırlarım yazmış 30 dakika içinde hazır temayı ekleyip salmış
  • 24-10-2025, 13:23:08
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki linci görünce şoka uğradım, Bir gencin üstüne bu kadar gidilmez, bide dava falan filan diye korkutmaya çalışmışsınız, hukuk ile içli dışlıyım, hiç bir şey çıkmaz, böyle bir dava da olmaz.
    Bu şekilde dava falan açılmaz, diyelim ki açtı, en fazla ifade verirsiniz sonrasında kovuşturmaya yer yok kararı çıkar.

    Konuda hakaret yok, marka kötüleme yok, hiç bir şey yok, sakın konuyu silme.

    Koskoca adamlar 19 yaşında çocuğa demediğini bırakmamış, üzücü, biraz abilik yapın ve yaşınıza göre davranın.

    Fiyattan şikayetçi olabilir bu marka kötüleme falan değil, böyle bir dava olamaz, bu konudan dava açıp sonuç alacağını düşünen kişi hukukun zerresini bilmiyordur.
    Hızlıca anlatayım :
    19 Yaş küçük ise zaten güvenilip site verilmez. 19 yaz çocuk değil
    Hukuk konusunda benim firmam olsa hayatını karartırım. Hukuk bilgim oldukça iyi ve sürekli hukukçularla birlikteyim Tehdit değil utyarı yapıldı
    Özet :
    Adamın parası istediğini yapar. Baban san güvenmedi diye millete hakaret edemezsin ticari itibarı zedeyecek mesaj atamazsın.
    Yok "Babam bunadı akli melekeleri yerinde değil kandırılmış" Diyorsan o ayrı olay.


    Alan razı satan razı kime ne ? Yukarda yazdım bana 15.000 Özel tasarım site yazın alayım ?
  • 24-10-2025, 13:23:29
    Üyeliği durduruldu
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şayet bilen bir insan ise 10k TL'yi neye kestigini detaylıca açıklayabilir şu yaptığıma şunu ücretlendirdim diye detay sunmasını istedim ve görüldü attı hala cevap yok
    Bunu en başında mı yaptın ? Yani problem yaratmadan önce, biz bu hizmeti aldık ama detaylı fatura rica ettin mi ? Şuan ki sorunlara rağmen yazdıysan görüldü kalması normal. Ama haricinde de yasal olarak fatura hamili baban, sana fatura ibraz etmek zorunda değil Ben diğer tarafı da tanımam seni de tanımam, ama sağdan soldan bişeyler yaparak ego gösterimi doğru değil
  • 24-10-2025, 13:23:42
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdım ama ben size bunun cevabını, ben varya o siteyi uçururdum, resmen kendi işlerimin en fiyakalı hali olurdu. Arardım ve yazardım da öncesinde bu firmayı, bu işleri çözmek istiyoruz eksiklerimizi giderir misiniz derdim, biraz da süre verirdim karşımdaki insanında motoru soğusun derdim!
    Sonra derdim bakın ben böyle böyle işler yapıyorum, imkan olursa işbirliği yapabiliriz derdim. Ne olurdu bişey mi eksilirdi?
    Ben ne iş istiyorum ne işbirliği ne staj bunlar önemli değil bana detaylı olarak ücretlendirmeyi nelere yaptığını açıklasın öyle haklı konumq geçsin herhangi bir konuşma yok WhatsApp üzerinde site hakkında
  • 24-10-2025, 13:25:23
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdım ama ben size bunun cevabını, ben varya o siteyi uçururdum, resmen kendi işlerimin en fiyakalı hali olurdu. Arardım ve yazardım da öncesinde bu firmayı, bu işleri çözmek istiyoruz eksiklerimizi giderir misiniz derdim, biraz da süre verirdim karşımdaki insanında motoru soğusun derdim!
    Sonra derdim bakın ben böyle böyle işler yapıyorum, imkan olursa işbirliği yapabiliriz derdim. Ne olurdu bişey mi eksilirdi?
    Benzer bir site bul teklif ver işi al uçur. Dünyada yapılan tek site babanın sitesi değil


    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şayet bilen bir insan ise 10k TL'yi neye kestigini detaylıca açıklayabilir şu yaptığıma şunu ücretlendirdim diye detay sunmasını istedim ve görüldü attı hala cevap yok
    Sen muhatap değilsin Babanla çalışıyor Benim bilgi istemem le senin istemen arasında fark yok.

    Bu tavırla gerçek hayat sadece babanı rezil edersin ve dünyanın en iyi yazılımcısı olsan iş almazsın