• 24-10-2025, 13:12:51
    Ortada fahiş bir fiyat yok (hatta gayet uygun bir fiyat) ve hizmet teslim edilmiş. Kısacası firma üzerine düşeni yapmış, iletişimi de sağlıklı. 70 dolarlık tema kullansa yaklaşık 3 bin TL ediyor hosting vs eklenince çok bir kâr da etmemiş
  • 24-10-2025, 13:12:52
    Üyeliği durduruldu
    Konudaki linci görünce şoka uğradım, Bir gencin üstüne bu kadar gidilmez, bide dava falan filan diye korkutmaya çalışmışsınız, hukuk ile içli dışlıyım, hiç bir şey çıkmaz, böyle bir dava da olmaz.
    Bu şekilde dava falan açılmaz, diyelim ki açtı, en fazla ifade verirsiniz sonrasında kovuşturmaya yer yok kararı çıkar.

    Konuda hakaret yok, marka kötüleme yok, hiç bir şey yok, sakın konuyu silme.

    Koskoca adamlar 19 yaşında çocuğa demediğini bırakmamış, üzücü, biraz abilik yapın ve yaşınıza göre davranın.

    Fiyattan şikayetçi olabilir bu marka kötüleme falan değil, böyle bir dava olamaz, bu konudan dava açıp sonuç alacağını düşünen kişi hukukun zerresini bilmiyordur.
  • 24-10-2025, 13:13:22
    Üyeliği durduruldu
    Allah babana bu mübarek cuma gününde bol sabır versin.
    Umarım adamı üzmemişsindir.
    10K almış adam , üstüne 2.5K reklam çıkmış , adamı arayıp teşekkür etmen lazım.
    Davanda başarılar dilerim , savcı seni bu kadar dinlemeyecek haberin olsun.
  • 24-10-2025, 13:13:42
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    İnsanların babasıyla olan ilişkilerini ya da birbirlerine davranışlarını konu etmem o sizinle babanız aranızda bir mevzudur.
    Babanız size sormadan 10.000 TL ye bir çakmakta alabilir ya da birisine destek olmak adına karşılıksızda verebilir.
    Babanız size sormadan neler yapabilir ya da sorarak neler yapabilir o konularla ilgilenmiyorum sadece bir şeyin fiyatını satıcı belirler ve alıcı isterse alır.
    Her müşteri birisinin babasıdır, evladıdır, abisidir, kardeşidir vs. Satıcılar bir ürün ya da hizmet satarken ailenizden onay aldınız mı diye soramaz.
    Hazır tema satışı yasak değildir, ayıp değildir isteyen 10.000 TL ye satar isteyen 100.000 TL ye satar.
    Ayıp olan şey hazır tema değil sıfırdan kodlayacağım diyorsa satan kişi ve hazır tema kullanıyorsa konu edilebilir.
    Kimin neyi ne kadara satacağına siz yön veremezsiniz ya da babanız buna karar veremez.
    Sizin yapacağınız şey işi yaptırmadan önce detaylı bilgi almak ve ücret pahalı geliyorsa o ürünü/hizmeti almamak.
    Bundan ötesi sizin karışabileceğiniz bir durum değil.
    Bu işler ve piyasa hakkında babama bilgi vermeden ne istediğini bile sormadan adam site istiyorum demiş spesifik birşey bile sormamis firma 5k fatura kesmiş babam odediginde hali hazırda elindeki temayı yerleştirip gösterip geri kalan 5k ödemeyi almış
  • 24-10-2025, 13:15:24
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın %30 kdvsi vardı totalda 10-14k bir getirisi var ve geri kalan pay hazır tema verilen site için çok fazla hakkıyla yapılan bir işçilik yok ortada sitenin amacı zaten müşteri çekmek süs amacı ile kıyıda köşede Dursun değil
    Tamam burda bu kadar yazdınız çizdiniz, sonuç ne? sonuç istediğiniz gibi değilse izlediğiniz yolu ve tavrınızı gözden geçirmeniz gerekir. Aklı, mantığı olan herkes konuya da böyle bakar. Ne kadar uzun süre ayak dirediğiniz değil, netice değil miydi peşinde koşulan? Peşinde koşulan şey itibar zedelemekse çok başarılı, işin eksiklerini tamamlatmaksa sanmıyorum, çünkü bu tavrınızla belki haklı bile olsanız haksız duruma düşmüşsünüz.
    Bu arada bu konu forumda olmamalı aslında, ne yapacağız mesela dışardan bir iş aldık, bütün aile üyelerine ulaşıp hepsinden onay mı alınacak, böyle durumlar olmaması için!
  • 24-10-2025, 13:15:38
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki linci görünce şoka uğradım, Bir gencin üstüne bu kadar gidilmez, bide dava falan filan diye korkutmaya çalışmışsınız, hukuk ile içli dışlıyım, hiç bir şey çıkmaz, böyle bir dava da olmaz.
    Bu şekilde dava falan açılmaz, diyelim ki açtı, en fazla ifade verirsiniz sonrasında kovuşturmaya yer yok kararı çıkar.

    Konuda hakaret yok, marka kötüleme yok, hiç bir şey yok, sakın konuyu silme.

    Koskoca adamlar 19 yaşında çocuğa demediğini bırakmamış, üzücü, biraz yaşınıza göre davranın.

    Fiyattan şikayetçi olabilir bu marka kötüleme falan değil, böyle bir dava olamaz, bu konudan dava açıp sonuç alacağını düşünen kişi hukukun zerresini bilmiyordur.
    Abim zaten göz korkutmak amacıyla yapılan birşey bir hakaretim yok ederim yok yapılan işçiliğin kötü olduğunu memnun olmadığımı gösteriyorum herkes benim yetkinliğimi bilgimi sorgulayıp egoist velet diyor
  • 24-10-2025, 13:17:12
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam burda bu kadar yazdınız çizdiniz, sonuç ne? sonuç istediğiniz gibi değilse izlediğiniz yolu ve tavrınızı gözden geçirmeniz gerekir. Aklı, mantığı olan herkes konuya da böyle bakar. Ne kadar uzun süre ayak dirediğiniz değil, netice değil miydi peşinde koşulan? Peşinde koşulan şey itibar zedelemekse çok başarılı, işin eksiklerini tamamlatmaksa sanmıyorum, çünkü bu tavrınızla belki haklı bile olsanız haksız duruma düşmüşsünüz.
    Bu arada bu konu forumda olmamalı aslında, ne yapacağız mesela dışardan bir iş aldık, bütün aile üyelerine ulaşıp hepsinden onay mı alınacak, böyle durumlar olmaması için!
    Usta senin babana bilgi vermeden 10kyı böyle müşteri çekmeyecek kendi ucretini bile çıkarmayacak birşey için ödeme yaptirsalar senin tepkin ne olurdu çok merak ediyorum ayrıca amacım itibar zedelemek olsa bunu anonim yollarla oraya buraya yazardım
  • 24-10-2025, 13:18:19
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece search engine üzerinde domainin kaydı bile yoktu

    Siteki ile ads dönüşüm kodu bile eklenmiş gözüküyor, şayet siz eklemediyseniz.
    Ayrıca search console dns ile de yapılmış olabilir yapılmadıysa söylersin yapar 30sn lik işlem. Ama senin gibi ithamlarda bulunan bir firma neden şu saatten sonra hizmet sunsun ?

  • 24-10-2025, 13:18:28
    Üyeliği durduruldu
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki linci görünce şoka uğradım, Bir gencin üstüne bu kadar gidilmez, bide dava falan filan diye korkutmaya çalışmışsınız, hukuk ile içli dışlıyım, hiç bir şey çıkmaz, böyle bir dava da olmaz.
    Bu şekilde dava falan açılmaz, diyelim ki açtı, en fazla ifade verirsiniz sonrasında kovuşturmaya yer yok kararı çıkar.

    Konuda hakaret yok, marka kötüleme yok, hiç bir şey yok, sakın konuyu silme.

    Koskoca adamlar 19 yaşında çocuğa demediğini bırakmamış, üzücü, biraz abilik yapın ve yaşınıza göre davranın.

    Fiyattan şikayetçi olabilir bu marka kötüleme falan değil, böyle bir dava olamaz, bu konudan dava açıp sonuç alacağını düşünen kişi hukukun zerresini bilmiyordur.
    Problem EGO da. Hiçbir bilgi vasıf statüsü olmadan, bilen insana da seviyesizlik yapması. Sizin şuan ki tavrınız da terbiyesizlik eden bir çocuğa annesinin babasının uyarıda bulunmaması gibi bir şey.
    Ve tepki gösterenlerin büyük kısmı da piyasasının belli olup bu ve türevi potansiyeldeki kişilerin aynı işi 10/1 fiyatına iş yapıyorum söylemi üzerine