Konudaki linci görünce şoka uğradım, Bir gencin üstüne bu kadar gidilmez, bide dava falan filan diye korkutmaya çalışmışsınız, hukuk ile içli dışlıyım, hiç bir şey çıkmaz, böyle bir dava da olmaz.
Bu şekilde dava falan açılmaz, diyelim ki açtı, en fazla ifade verirsiniz sonrasında kovuşturmaya yer yok kararı çıkar.

Konuda hakaret yok, marka kötüleme yok, hiç bir şey yok, sakın konuyu silme.

Koskoca adamlar 19 yaşında çocuğa demediğini bırakmamış, üzücü, biraz abilik yapın ve yaşınıza göre davranın.

Fiyattan şikayetçi olabilir bu marka kötüleme falan değil, böyle bir dava olamaz, bu konudan dava açıp sonuç alacağını düşünen kişi hukukun zerresini bilmiyordur.