• 24-10-2025, 13:08:28
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötü kısmı, yaptığı en basit projeyi bile bu forumdan yardım alarak yapmış. Şimdi yediği kaba pisliyor. İlginç.


    hocam biraz daha zorlarsanız kafasına sıkacak uğraşmayın bence.
  • 24-10-2025, 13:08:35
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wget curl ile çekmek embed iframe koymak yaptığım siteyi bile bu forumdaki insanlardan yardım alarak mı yapmışım konulara girip okumanı tavsiye ederim doğrudan çıkarılan birşey olsa herkes aynısını yapmıştı ayrıca SEO alaninda uzmanım diye birşey yazmamisim bu yargilama nerden geliyor bilmiyorum madem embed iframe ile cekebiliyorsun yap göster inanayım kanıtlar ile gel bana ve konuyu saptırma
    Seo konusunda bilgili değilsen bilmediğin konularda yorum yapmayacaksın o zaman.


    Ayrıca, madem bu kadar bilgilisin o zaman niye forumda yardım konusu açıyorsun ?
  • 24-10-2025, 13:09:18
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok ki kessem bile %20 KDV alınıyor 200 TL birşey değil
    Kesseydiniz o zaman? İşi yapan firmanın faturasını kontrol edene kadar kendi sorumluluklarımıza da bakmak lazım ya!
  • 24-10-2025, 13:09:47
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seo konusunda bilgili değilsen bilmediğin konularda yorum yapmayacaksın o zaman.


    Ayrıca, madem bu kadar bilgilisin o zaman niye forumda yardım konusu açıyorsun ?
    Dün gece search engine üzerinde domainin kaydı bile yoktu
  • 24-10-2025, 13:11:18
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesseydiniz o zaman? İşi yapan firmanın faturasını kontrol edene kadar kendi sorumluluklarımıza da bakmak lazım ya!
    Firmanın %30 kdvsi vardı totalda 10-14k bir getirisi var ve geri kalan pay hazır tema verilen site için çok fazla hakkıyla yapılan bir işçilik yok ortada sitenin amacı zaten müşteri çekmek süs amacı ile kıyıda köşede Dursun değil
  • 24-10-2025, 13:11:54
    Selam olsun,

    İnsanların babasıyla olan ilişkilerini ya da birbirlerine davranışlarını konu etmem o sizinle babanız aranızda bir mevzudur.
    Babanız size sormadan 10.000 TL ye bir çakmakta alabilir ya da birisine destek olmak adına karşılıksızda verebilir.
    Babanız size sormadan neler yapabilir ya da sorarak neler yapabilir o konularla ilgilenmiyorum sadece bir şeyin fiyatını satıcı belirler ve alıcı isterse alır.
    Her müşteri birisinin babasıdır, evladıdır, abisidir, kardeşidir vs. Satıcılar bir ürün ya da hizmet satarken ailenizden onay aldınız mı diye soramaz.
    Hazır tema satışı yasak değildir, ayıp değildir isteyen 10.000 TL ye satar isteyen 100.000 TL ye satar.
    Ayıp olan şey hazır tema değil sıfırdan kodlayacağım diyorsa satan kişi ve hazır tema kullanıyorsa konu edilebilir.
    Kimin neyi ne kadara satacağına siz yön veremezsiniz ya da babanız buna karar veremez.
    Sizin yapacağınız şey işi yaptırmadan önce detaylı bilgi almak ve ücret pahalı geliyorsa o ürünü/hizmeti almamak.
    Bundan ötesi sizin karışabileceğiniz bir durum değil.
  • 24-10-2025, 13:12:40
    Üyeliği durduruldu
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AHHH AHHH siz wordpressciler yokmusunuz backendde ne yazdığını değil fronttaki şeyleri elestirirsiniz anca konuyu saptırmak için herşeyi yapmışsın elinden gelen ben backend developerim dedim backend alanı ile ilgileniyorum dedim cursor ile frontendini yazsan bile arkadaki video çeken sistemi yazman wordpress hazır tema gibi görüp sallaman komik başkasına ait olan içerikleri kâr amacı olmadan yayınlıyorum herhangi bir bet reklamı veya harici bir reklam görebiliyorsan sayfada dediğin doğru
    Yazdığın backend kod blogunu paylaşır mısın ne seviyede ne yazıyorsun merak ettim.
  • 24-10-2025, 13:12:45
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok ki kessem bile %20 KDV alınıyor 200 TL birşey değil
    O kadar yarım yamalak ve eksik bilgi dolusun ki kelimeler kifayesiz senin zır cahilliğini anlatmaya. Keşke o yapay zekayı kullanmayı öğrensen!
    Şuan kendini aleni bir şekilde vergi kaçırmakla ifşalamış oluyorsun haberin olsun.

    Bu forumda yüzlerce firma var eminim çoğu yıllık 1.000.000₺ ciro bile yapmıyordu. Vergi ödemek için bir limit yok.
    İster 1₺ ister 1000₺ tutarında bir iş yap şirket açıp vergi kesmek zorundasın.
    Bu kadar cahil olunmaz!

  • 24-10-2025, 13:12:49
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın %30 kdvsi vardı totalda 10-14k bir getirisi var ve geri kalan pay hazır tema verilen site için çok fazla hakkıyla yapılan bir işçilik yok ortada sitenin amacı zaten müşteri çekmek süs amacı ile kıyıda köşede Dursun değil
    sen rol falan mı yapıyorsun yoksa cidden böyle misin?
    rol yapıyorsan komik değilse daha komik